Insikter

* Att nätmobbande amöbor kryper fram ur sitt mörka hål
så fort en kvinna visar kroppsbehåring.

* Att jag inte följt en nyhetssändning, läst en blogg eller
bläddrat i en tidning på en vecka.

* Att melodifestivalen verkar vara en mänsklig rättighet.

* Att lögner är den värsta formen av svek.                       

* Att jag älskar prickigt, blommigt och rutigt.                   

* Att loppis är värre än kokain. Funderar allvarligt på att
önska mig kontanta loppispengar i 30årspresent.

* Att jag suger på att stavva :)                                         

* Att tålamodet med bebisar är oändligt.                         

* Att tålamodet med vuxna är för kort.                           

* Att snickers är glädje i en liten pappersförpackning.  

* Att jag gift mig med världens lojalaste och ädlaste man.

* Att jag hatar sjukhus.                                                  

* Att jag än en gång planerar vårens odlingar som om jag
hade gröna fingrar. To be continued...


mormorsmor

Håller med om att lögner slår och sårar och att man är helt försvarslös.

MMm



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?