Bildkavalkad istället för fiffiga tankar

Det blev så att maken också måste äta antibiotika.
Själv är man sinnebilden av hälsa och hurtighet *platts för skratt*.

Anyhue!! Jag muntrar upp mig med att surfa runt på tradera och leta
snorbilliga, prickiga klänningar, regnställ till bebbsen och skojjiga smycken.
Jag köper inte, bara kollar och bidar min tid tills ekonomin är vad den borde vara.

Jag tänker fiffiga, bitska och kloka tankar om världen i allmänhet och mitt liv i synnerhet
men hittar inte tiden att pränta ner dem. Alltid är det någon grinolle som ska ha uppmärksamhet
eller så somnar jag sj'lv mitt i all fiffighet. Men tids nog kommer åsiktsmaskinen igen och då djävlar!

Inga bilder tar jag heller just nu. Så jag postar äldre bilder i hopp om att glädja någon mormor
eller mormorsmor :) eller varför inte en morfar?

Otto i den rosa mössan och Vilgot i Villervalla-mössan


Pappan gosar med bebisar


Otto i sjömansdräkt, ett traderafynd förstås


Vilgot i traderafyndad Villervalla playsuit


Bakom lås och bom, men glada ändå!


Josefine

Bilderna glädjer en tant-Jossan också. Krya på er!!!!



URL:


mormorsmor

Tack för fina bilder, de gör mej glad efter en djupdykning av ilska över svek

som skadar.

ni har det jobbigt när baciluskerna bara går runt,jag hoppas att det snart är över.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?