Jag tackar och bugar och lyfter lite på betongkepsen

Mellan Lördag och Söndag var jag borta på födelsedagskul.
Ett helt dygn utan bebbsen och det var med skräckblandad
förtjusning som jag packade lilla väskan och väntade på att
bli hämtad. Men det blev helt underbart och jag hade knappt
tid att längta efter bebisar mellan drinkar, massage, middag,
prat gamla vänner emellan, hotellmys och hotellfrukost.

På Söndagen åkte vi till en inredningsbutik och botaniserade
bland vackra saker åsså avslutade vi med en kopp kaffe i mitt
kök. Det var härligt, lyxigt och själaglädjande!
Jag tackar och bugar och lyfter lite på betongkepsen som jag
fick på köpet efter mycket vin och lite sömn. Låt oss inte vänta tills vi fyller
sextio innan vi gör om detta!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?