Jag har roligt på din bekostnad...

I natt var jag med om något lustigt :)
Telefonen ringde kl 24.20.
Jag tänkte sömntutigt:
"Låt det ringa, mama needs her sleep"
Vid två vaknade jag till och började fundera:
"Hade jag inte känt igen numret?"
"Huh, tänk om det var något viktigt"
"Annars skulle ju ingen ringa till en småbarnfamilj mitt i natten..."
"HUH! Tänk om det hänt någon i min familj något!"
"Hade jag inte hört ett medelandeljud genom sömndimmorna?"
" H.U.H!!!!! Någon har lämnat ett superviktigt meddelande till mig och
jag har sovit bort ett par timmar istället för att kasta mig på telefonen!!"
HUH!

Darrande fipplade jag med telefonen, redo för ett skakande besked eller ett gastkramande meddelande "from beond the grave". (Jaa, nattetid kan jag bli aningen melodramatisk)


Vad jag hörde var:
Hohoho, hihihi, skrammel, skrammel, skrammel, klirrande glas, fniss, mummel, skrammel skrammel, hahaha, hihihi, hohoho, skratt, skratt, partyrop, festljud i största allmänhet!


Jajjamen! "NÅGON" fickringde till mig i natt under en fest, som verkade jättetrevlig, och lämnade detta meddelande!! Hohoho!! :) Jag vet inte om denne någon är medveten om det men när du läser detta kanske du börjar få en krypande känsla av att jag skriver om just dig ... :) Du verkade ha sjukt roligt i natt och nu har jag roligt på din bekostnad! Hihihi!


Matilda

Skulle kunna tro att denna NÅGON är jag. Jag skulle vilja be om ursäkt för min telefons räkning, jag vet inte vad hen tänkte när ditt telefonnummer knappades in. Det är ungefär samma dilemma som när telefonen (helt utan min vetskap) skrev "Ursäkta att jag skiter så sent...". Utegångsförbudet är fastslaget och det ska (förhoppningsvis) inte hända igen. ;)



Tack för din fina kommentar förresten. Det är mycket nu och jag hoppas att det snart blir bättre. Du är helt underbar!



URL: http://matildarodin.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?