Jag gillar

Att man plötsligt, från ingenstans, får svar!
Detta angående mitt lilla utbrott på Telia häromdagen
när min telefon blev avstängd.

Hej.

Det var tråkigt att du hann få ditt bredband spärrat på grund av obetald faktura. För att försäkra sig om att inte missa några fakturor eller om man skulle förlagt den någonstans, kan det vara bra att man registrerar sig på Mina Sidor.

Där kan man alltid få fram aktuella fakturor, och ladda hem dem vid behov.

Nu kan jag inte svara på vad som orsakat att vi haft en felaktig fakturaadress i ditt fall, men jag får givetvis beklaga över att du inte fått hem din faktura som önskat.

med vänliga hälsningar

Peter Muszta
Telia Kundservice

Nu fixade jag ju iof ett sådant konto och inte heller där fanns fakturan, men jag uppskattar att öppna bloggen och få ett trevligt bemötande på mitt (något onyanserade) utbrott.
All heder till dig Peter!


Bella

Tjena, jag har oxå beklagat mig en gång över Telia och hipps vipps så hade jag ett svar nästa dag.... man känner sig bevkad av STORE BROR eller hur! Hopps du har det bra och du hr hemskt söta små killar.

Kram på dig



URL:


Peter Muszta

Hej igen!



Nästan så man vill säga "I just reached you!!!" lite smånöjd... :)



Nä men skämt åsido, jag får tacka för ditt bröm och bockar ödmjukt.

Ibland kan det faktiskt vara gott att få "morra av sig" lite så ingen fara där.

Dock är det viktigt att vi som bolag gör rätt för kunden, så givetvis var det tråkigt att höra om att du inte fått hem din faktura korrekt från början.



Men jag lämnar dig nu med goda förhoppningar om att du trots allt, gillar oss på Telia lite allafall, trots denna miss...:)



Ha en fortsatt go söndag, du och din familj.



med vänliga hälsningar



Peter Muszta

Telia Kundservice



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?