Jag önskar att de ville önska sig...

Jag skulle vilja skriva att "Otto & Vilgot önskar sig" men det vore lögn. Sanningen är att de skiter fullständigt i vad de har på sig. (Såvida de inte har sparkdräkt då de vill visa magen då kinkar de.)
Så jag skriver att JAG önskar att de ville önska sig dessa plagg, för de är bland de gulligaste jag sett. Men jag kan inte rättfärdiga ett sådant inköp nu. Så jag dreglar över Lindex Webbshop istället. Det kostar ju inget att titta...
 
 
 
 


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

OJ. Det gjorde nästan ont att se. SÅ FINA. Måste köpa. Mååååååste köpa.
Tack för tips.



URL: http://ninaruthstrom.se


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Gick in på Lindex direkt för att kolla. Såg att erbjudande gäller nu, ta tre plagg bet för två. Men när jag sedan ska klicka mig in å ser att uppdelningen är FLICK resp POJK SÅ BLIR JAG SÅ DJÄVLA TRÖTT ATT JAG SKITER I ATT HANDLA. Inte bara för att det är stereotypt utan också för att då vet hag inte var jag ska hitta grejerna och jag har ej tid att leta runt. KAN dom inte ta å dela in byxor/tröjor/sparkdräkter osv nångång!?!?!?!?!

/irriterad



URL: http://ninaruthstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?