Let the njutning begin!

Jojjomensan! Så har man semester då! Queen of the world och
gladare än gladast å allt det där... Semester!

Ååååsså är jag dyngförkyld. Sådär vidrigt förkyld så man bara vill (äh, vem försöker jag lura jag har redan gjort det) krypa ihop bredvid mamma och pipa: "Jag är suuuuk..."
"Känn på min panna"
"Jagär sååå suuuk"          

Snorig, ont i halsen, feber om kvällarna och hosta.
Faan och hans moster har smittat mig, tror jag.
Det kan oxå ha varit mina barn...
Eller make...
Men jag tror, ärligt talat, att jag blivit smittad av en förkylning från helvetet.
Den som faans moster dog av. Jojjomensan!

Joo, visst, jag överdriver men jag är lite småsur över att vara förkyld första semesterdagarna.
Men bara småsur. Jag ämnar njuta ändå. Let the njutning begin!


Moster

Let the blogging take some speed! :-)





URL:


Alex

Ja, dags för ett nytt blogginlägg kan man tycka. Exempelvis ett som handlar om hur du cyklade rätt in i ett bullerplank med... just det... buller och brak :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?