Kom hit din grinpelle så ska jag vara snäll med dig!

Otto och Vilgot har kommit på att det är roligt att vara snäll.
Närmare bestämt att "mjuka". Dvs stryka någon på håret.

Otto jagar entusiastiskt ikapp sin bror, brottar ner honom,
och "mjukar" honom på håret medan Ville skriker för sitt liv.

Jag tror att Ottos "Da da dadadadada, dikke dikke dikkedik" betyder:

"Kom hit din grinpelle så ska jag vara snäll med dig!
Kom hit sa jag! Jag ska vara SNÄÄÄÄÄL! Nåja, då
får jag tvinga på dig min snällhet kära bror för jag
VILL mjuka dig på håret! Ligg still! Sluta orma dig och
grina jag mjukar ju bara! Oh, crap! Nu kommer mamma.
Helt oförstående inför min snällhet. Oh, well jag mjukar så
mycket jag hinner... mjuuuk, mjuuuk, mjuuk!"

Ungefär så inbillar jag mig att han säger på sitt eget sätt!
Övertro på min ettåring???! Jag?!?





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?