Joosi såatteee...

...vi var inne med ungarna på sjukan igen idag. Kände mig, som
vanligt, som en hönsig mamma av värsta sorten och som vanligt så
var det rätt tur att jag ignorerade den känslan. De fick inhalera
ventolin för lungorna och varsin, färsk öroninflammation konstaterades.
Hade nog känt mig som en ännu sämre morsa om jag ignorerat känslan
av att något inte var rätt och låtit dem sova (rättelse: vara vakna) ännu en natt
med ont i öronen. Nu visste jag ju inte att det var det som var felet, trodde
det var magarna, men resultatet hade varit detsamma: ONT = vrålande bebbar.
Stackars gullehjärtan!

Efter sjukan åkte vi hem till min pappa och tiggde till oss god gryta som bebbsen
åt av hjärtans lust, liksom föräldrarna, och på köpet fick vi villiga famnar till att
bära griniga bebbar. Min kropp tackar mig för den briljanta idén och en stor tacksamhet
går oxå ut till moffa och Ullis som myste med bebbarna en lång stund!

En bra Söndag efter omständigheterna!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?