Spänd förväntan

Under dagen kommer min goda vän Alexandra att gästblogga.
Hon tror att hon tagit sig den friheten när det i själva verket handlar
om att jag manipulerat henne till det. Jag har länge velat ha henne som
gästbloggare men har inte velat fråga och pressa. Nu har mitt manipulativa
"icke-pressande" gett resultat och under dagen ska jag posta Alex första
men förhoppningsvis inte sista inlägg på min blogg.

Na na naaaaaa!
*dramatisk konstpaus*

Alex är något så ovanligt, i mitt liv, som en idol. En vanlig kvinna med ovanliga historier om sanslösa äventyr och spännande erfarenheter. Hon har gjort många och långa resor till karga, exotiska, farliga och fantasieggande platser. Och nu har hon landat här, i mitt liv, i Skellefteå tillsammans med min vän David och deras dotter Ingrid. Hon har en skarp hjärna och ett stort hjärta. Hon tar en stor tugga ur fenomenet "Humble bragging" och spottar ut den nakna sanningen om ett, kanske oskyldigt, men icke desto mindre ocharmigt beteende.

Enjoy!


Matilda

Vad kul! Väntar med spänning :)



URL: http://morehonest.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?