Morgonsurf har guld i mun...

Gomorra gomorra! Jag sitter vid pumpen medan make och bebbs
sussar sött. (Notera tiden, oooogudeligt tidigt!) Jag sippar på ett glas
rödavinbärssaft, tuggar smörgås och surfar det jättehav som kallas
internet. Igår var vi på tvåårskalas. Otto vägrade sova och var pipig
men det fick sin förklaring när han började kolik-skrika och magen
blåstes upp som en ballong. Han skrek och grät så att mitt hjärta höll
på att brista och låg sedan som en urvriden, och rödgråten, liten trasa
i pappans famn. Sedan satte de igång på kvällen igen båda två.
Men idag ska vi på BVC och då ska jag ta upp frågan om mjölkfri kost...

Vi får se vart det leder. Nu ska jag lägga igen mina bruna en stund
innan det är dags för nästa pass!
Solong!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?