Mammor är bra att ha

Flygande Jakob var en hit! Med en släng av 90-tal liksom, bah, typ...

Helgen har förflutit i ett lågt tempo och massor med bebbmys. De har blivit lite mammiga och jag njuter av att känna mig behövd och tillräcklig bara för att jag är den jag är och låter och doftar som jag gör. Det räcker liksom att jag är mamma för att de ska le, lugna sig eller sluta pipa. Frånsett kolikanfallen då förstås... Där hjälper varken doft eller mjölkfyllda bröst. Det är bara att rida ut stormen. Till veckan åker maken iväg på jobbresa och min mamma kommer och avlastar och sover över. Visst fixar jag det själv men det är fantastiskt att kunna få den hjälpen och slippa bli helt dränerad på energi så tidigt på veckan. Mammor är bra att ha även om man själv är mamma :)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?