Flygande Jakob och nostalgi

Hos Familjen B vankas det flygande Jakob till fredagsmiddag!
Sist jag åt flygande Jakob var jag singel och i Uppsala hos min
mosters väninna Kajsa. Vi drack dyrt rödvin till och avslutade med vodkadrinkar.
Väl glada i hatten tog vi taxi in till city där vi festade, dansade, flirtade
och shottade fram till stängning. Där BORDE kvällen ha slutat men det
ville vi inte utan drog vidare till något suspekt uteställe och fortsatte!
Behöver jag tala om att jag fick betala med tidernas baksmälla när jag vaknade
på madrasser i den lilla lägenheten. Svettiga, illamående och trötta.

Genom yber snabb huvudräkning konstaterar jag att det är drygt tio år sedan.
Jag hade neonrosa byxor och höga klackar... :)

Jag vet inte vad det är med min älskade moster men hon tar fram partypinglan i mig!!

Så med en nostalgisk tår i ögonvrån och två kinkiga bebbar i släptåg tillreder jag fredagens middag och lägger till ett extra paket bacon till receptet.

Go´fredag!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?