Dagens...




Dagens Bild:
Ovan! Mina orakade ben! Fick ångest över dem
och bestämde mig för att utmana den!!
Dagens Humör: Peppad! För första gången på länge är jag precis
där jag vill vara.
Dagens Borde: Borsta tänderna. Har druckit kaffe med mjölk, uäää!
Dagens Frisyr: Rufsig lilla My-knut matchar rufsiga ben :)
Dagens Klädsel: Mammatights, brun plyshkjol och svart trikåtopp + tofflor
Dagens Planer: Laga lasagne och inte bli galen.
Dagens Vill Ha: Prickig kjol och tygblöjor från poops.se (de senare är på väg m. schenker)
Dagens Längtan: Nästa höst då vi åker till Italien hela familjen!
Dagens Beroende: Kaffe, nikotonfritt snus och rakhyveln (damn it)!
Dagens Tråkigaste: Att Skellefteåvattnet fortfarande hemsöks av kryptosporidium. Är less!!
Dagens Tidning: Lantliv
Dagens låt: "Kungens lilla piga" - inte PK jag vet!

Listan är ärligt snodd från Nina med den vackra magen!


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

:D



URL: http://ninaruthstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?