Jag behövde inte ringa en vän...

God Måndag på er! Sitter och kontemplerar huruvida jag
ska unna mig lite (läs:mycket) glass! På måndagar är maken
och utövar sitt intresse vilket ger mig en helkväll själv. Då
passar jag på att mumsa glass. Förra måndagen ringde mamma
och undrade om jag ville följa med på meditation, precis när
jag sjunkit ned i soffan med en bytta Ben&Jerrys...
Behöver jag tala om att min röv inte lyftes från soffan?!
Jag menar att i valet mellan meditation och glass i soffan så behövde
jag inte fundera ihjäl mig... Ingen för-och emot lista behövde skrivas...
Jag behövde inte ringa en vän... eller fråga publiken...



Alex

När vi är tillbaka i en normal tillvaro där inte både du och mitt lilla bihang har läggdags vid 7-8 snåret, då ska jag joina dej i den där soffan och hugga in på en annan B&J burk medan männen roar sej på annat håll. Promise!



URL:


Mormor

Hej har i dag sytt,två små täcken,och några små lakan,de kommer vid tillfälle.Hälsn .



URL:


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Hahahaha soffan är oslagbar, instämmer



URL: http://ninaruthstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?