Trettondagsafton

Jag är ledsen. Jag orkar inte bloggfesta idag.
Dagens ämne "Vad är kärlek" är alldelens för
komplext för min trötta hjärna. Men jag ger inte upp
helt och hoppas hoppa på tåget imorgon igen.
Just nu ligger jag på min värmefilt och hoppas
att vi slipper akuten ikväll. Gallan anfaller
efter en utsökt middag i trevligt sällskap och
jag ångrar inget. Men jag är rädd för smärtan
och kräkningarna.

Jag blir rädd för smärtan för den gör en så liten.
Man kan uppbåda all sin styrka och stolthet och
ändå ropa på mamma, länsman och Jesus när man
är mitt uppe i det. Ingen ställning lättar på smärtan
och inget man gör kan lindra. Utom en spruta i låret
när man gått igenom de många procedurerna på
akuten. Men det finns ingen alternativ väg att gå,
förutom operation och det drar man sig för av
uppenbara skäl.

I övrigt har dagen varit bra och jag har orkat både
umgås, kräkas och gå på apoteket. Hos vännerna
Alex, David och lilla 2,5månaders Ingrid lagades
kalkonburgare med bacon, avocado och mumsigt bröd.
Det var helt klart värt det!

Glad trettondagsafton på er alla!!


Maiden

Huu, det låter inge vidare! Hoppas du mår bättre snart!

För övrigt måste jag säga att dina vänner har mycket god smak när det gäller namnet på deras dotter! :-)

Kram



URL: http://maidens.nu


Malin

Åh, stackars dig. Blir så ledsen över att du inte alls mår bra. Stackare. vecka efter vecka... Måste vara sjukt jobbigt. Men jag antar, och hoppasm, att det i slutändan skall vara värt det när era små guldklimpar kommer friska och krya till världen!

/Nilam a.k.a Malin!



URL: http://nilam-in-toto.blogspot.com





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?