Såå... Hur är det nu då??

Joo, tack fördjävla djävligt!!
I förrgår var vi på akuten och fick smärtstillande spruta för gallaanfall.
(Det är den enda lösningen eftersom de inte gärna opererar gravida.)
Igår var jag hos doktorn på MVC och blev inlagd för att få dropp.
(Nu fick jag oxå fasta tider. Tisdagar och fredagar ska jag in å få dropp.)
Idag har jag varit på akuten och fått sprutor igen...
(Denna gång två efter att den första inte hjälpt alls.)

Så ser livet ut just nu...
Men jag hoppas fortfarande att det ska vända!
Håll tummarna åt mig!!


sofia

Håller alla tummar som går, kramar till dig!



URL:


Alex

Tummar här också. En ganska hårt inpetad i magen som en påminnelse till tvillingbebbarna att vara jäääääkligt tacksamma mot kära moder med tanke på allt hon går igenom för deras skull. Jag skriver inte ens krya på dej, det börjar kännas som en ironi. Men jag skulle gärna komma över och krama om dej nåttag.



URL:


Sofie

Arg, ledsen, sjuk, bitter, glad, lycklig, trött eller helt nollställd- hur du än mår eller känner, så är vi många som älskar dig för att du är du, Julia, oavsett humör! Kom ihåg det!



Jag har dock börjat känna "Juliaabstinens". Egentligen skulle jag vilja träffa dig dagligen, se hur din mage växer, prata om din graviditet, prata om hur det egentligen känns att bära på TVILLINGAR (jag tycker fortfarande att det är så himla häftigt att det kommer bli två!). Jag är ju så himla nyfiken av mig och har egentligen 1000 frågor... Jag saknar Dig otroligt mycket och längtar efter att bara får sitta snacka med dig en helkväll! Jag hoppas, mer än någonsin, att du börjar må bättre snart, jag tycker nämligen att det är dax för en tjejkväll... Ämnet "tvillinggraviditet" har vi ju aldrig pratat om... Ta hand om Dig, Julia! Hälsa Samuel! Saknar Er båda otroligt mycket!



URL: http://sofiesilwer.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?