Norra Europas nogrannaste ogräsrensare

Jag överdriver inte om jag påstår att mitt vildvuxna trädgårdsland,
tillsammans med bakningen, räddade mig från vansinne i sommar.
Efter ett misslyckat IVF-försök så grävde jag å grät å grävde å grät.

Men hur jag än låg i så lyckades jag bara befria ca 50% av jorden från
tistlar och brännässlor som nådde mig upp till midjan. Nu börjar jag redan
gruva mig för årets kamp och hur den ska te sig då jag med tvillingmagen
i vädret ska tampas med illvilliga maskrosor, sata-onda tistlar och djävulens
gröda brännässlor!!

Så igår hade vi de ljuvliga svärisarna här på middag och min ljuvlige svärfar erbjöd sig att fixa landet.
Han är inte bara trädgårdsmästare till yrket utan också Norra Europas nogrannaste ogräsrensare. Fatta så underbart!! Att få sätta sina potatisar, sina kryddor och sina morötter i ett tillfixat trädgårdsland!! Han är ju för underbar den där Nisse!


Matilda

Vad skönt för er! Du är bra, ingen tvekan om det, men att försök luta sig över en tvillingmage och ner till marken kanske till och med är ett mission impossible för dig. ;) Kram



URL: http://matildarodin.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?