En spya i örat...

Ikväll hämtar vi lille Roffe hos hans "gud-matte" och "gud-husse".
Han har fått bo hos M&M i en dryg vecka och det har lättat mitt samvete
då jag inte orkar motionera honom så mycket just nu. Där får han långa
promenader och mycket kärlek. Nu längtar jag, dock, efter det lilla odjuret
och kan knappt bärga mig tills han är hemma igen!

Idag har jag varit inne och fått dropp, ätit smörgås, kräkts upp smörgås i örat
på maken (började kräkas plötsligt under ett telefonsamtal), ätit en halv kycklingburgare
som maken svängt ihop, kräkts upp den halvan, ätit den andra halvan och har (peppar peppar)
fått behålla den. Man får vara glad för det lilla.

God helg på er!


Matilda

Hej vännen. Som du vet är jag mästare på att oroa mig och jag kan säga att jag tänker på dig hela tiden och är väldigt orolig för dig. Jag hoppas verkligen innerligt att detta kräks-helvete går över. Hoppas du, trots sjukhusen onödigt osköna sängar, har det bra där. Massa kramar



URL: http://matildarodin.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?