Ovanligt tillfreds

Dagen har varit spännande och bra. Ångestmonstret innombords
har hållit sig lungt, bara morrat dovt lite då och då. Detta är den första
riktigt bra dagen på länge. Vi morgonpromenerade i solen och åkte till
barnmorskan. Väl där såg allt bra ut. Vi blev bjudna på lunch på stan av svärföräldrarna
och sedan var det dags för mig att sitta ned hos kuratorn och prata av mig lite.

Väl hemma lagade maken långkok - chili con carne och jag pustade i soffan.
Som en strandad val ligger jag nu i soffan, mätt och ovanligt tillfreds.


The missing person

Skönt att läsa att du/ni har haft en bra dag. Önskar er allt gott



URL:


Mormor

Heja ,Heja jag tänker på dej,nu ska allting bara bli bättre.Gookramar, klappa på bebbarna från mej.Mormor



URL:


APAN SATT I GRANEN | en viktresa du vill följa

Hej Lilla My!



Det var evigheter sedan jag var inne hos dig, men jag tänker på dig och hoppas att du mår bra med dina små bäsar i magen. Kram!



URL: http://apans.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?