Kylan

För er som inte bor i västerbotten kan jag meddela
att det är svinkallt. Det pendlar mellan -25 C och -35 C.
I morse hade vi bestämt oss för att åka och simma. Jag längtar
efter att känna mig smidig och lätt. Att gå från flodhäst till smidig
säl, liksom. Varje morgon tycker jag att magen växt ytterligare och
jag känner av foglossningen lite till. Visseligen ligger jag fortfarande minus
på vågen jämfört med innan graviditeten så det är nog inte så mycket tyngden
som det är känslan av att vara orörlig och klumpig.

Hur som helst blev det ingen simning för bil-helvetet vägrade starta. Istället blev det en kort promenad. Maken gullade och fjäskade och fick tillslut igång eländet. Vid det laget hade vi tänkt ta oss till affären. Men halvvägs dit kokade vidundret så vi fick vända och tog oss hem med nöd och näppe.

Nu när alla planer på utflykt är raserade så kurar jag framför järnspisen med kofta på och virkning i handen. Maken steker plättar som ska avnjutas med blåbärssylt och grädde. Inte är det särdeles synd om mig inte.


matildarodin

Det är inte nådigt vad det är kallt idag. Burr x1000.



En vän till mig som jobbar som grafisk designer, illustratör etc. har roliga och orginella barntapeter - tänkte på dig när jag såg dem. Gå in och kolla här: http://www.annaviktorsson.se/kids.html



Hon är dessutom med i en tävling nu och har därmed tagit fram ett bättre erbjudande (fortfarande kanske inte jättebilligt, men liiiite billigare). Ännu bättre är att hon också är Skellefteåtjej. Jag klistrar in tävlingsmailet i en annan kommentar.



KRAM



URL: http://matildarodin.blogg.se/


matildarodin

Här är tävlingsmailet. Sprid till dem du orkar, eller så kanske någon ser det här (du har ju mer läsare som har hus än vad jag har) :)



Hej vänner!



Jag och Johan är med i en tävling som går ut på att sälja tapet via sitt nätverk.

Målsättningen är att via sina kontakter lyckas sälja 300kvm tapet. Tapeterna måttbeställs(inget spill alltså!), kostar 349kr/kvm och levereras på 7-10 arbetsdagar.

www.annaviktorsson.se finns alla mönster ni kan beställa.



Kanske är ni i behov av en ny tapet hemma? Eller så kanske ni känner någon som vore intresserad?

Det är en nätverkstävling så bifoga gärna till alla ni känner!



Om ni vill beställa så skicka ett mail eller ring, vi behöver kontaktuppgifter, höjd, bredd samt namn på tapet.



Ser fram emot många svar!

Varm hälsning/ Anna & Johan



[email protected]

[email protected]



URL: http://matildarodin.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?