Manic Thursday

Idag Torsdag har jag varit lätt manisk.
Jag har slagit in alla julklappar med en sådan frenesi
att både jag, bebbs och kök var helt täckta med glitter.
Jag har bakat lingontryffel. Vilket i sig är rätt konstigt
eftersom jag inte är något fan av tryffel... Jag måste ha
fått ett rejält hjärnsläpp! God blev den då inte.
Jag har matat bebbar med köttfärsås (som de hatade och visade
genom att prutta ut den, med munnen, över hela mig) för att sedan
gå över på det säkra kortet: fruktpuré.
Jag har dammsugit så slamrigt och stressat att bebbsen började stortjuta
som små förskrämda mistlurar samt avslutat damsugandet till förmån för
att bära runt mina små mistlurar. En på varje arm.
Jag har tvättat, ätit halvfabrikat soppa, druckit typ en liter kaffe och glitter-
-sanerat hela köket.
Jag har pussat make, tittat på två avsnitt av "Criminal Minds" samt läst på om
Jesper Juul och bloggat...
Nu sitter jag och försöker varva ner, efter ett misslyckat insomningsförsök,
medan mina älskade killar sussar, snarkar och grymtar i kapp.
Gonatt på er!


jenny

Oj... låter som att du haft fullt upp ;)

kanske ska slappna av lite imellan med ;)



Hoppas du får en bra dag =)



URL: http://jennytsf.blogg.se/


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

En gnutta mani är inte helt fel. Man får mkt gjort då.



URL: http://ninaruthstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?