Hårda pix

Just nu är det lite hårda pix. Det är nåt´fel på bebbsen.
De verkar ha ont/vara sjukt obekväma. Skriker massor,
äter dåligt, sover dåligt och vill ständigt vara i min famn.

Vänster axeln dunkar sådär oroväckande inflammatoriskt...
Huvudet av sömnbrist och bebbsen snurrar som elvispar i famnen
eller om man, gud förbjude, lyckas lägga dem i sängen.

En teori är ju (förstås) TÄNDERNA en annan den knipande magen.
Jag tycker att jag känner intuitivt vad det är dom behöver men kan
inte räkna ut vad det beror på. De behöver närhet, lugn, lagom med
intryck och gröt. Men varför? Jag funderar på att komplettera med en
dutt alvedon till natten ifall det skulle vara ömma tänder som spökar.
Det lutar väl åt det eftersom de tjuter som skadade djur om man råkar
peta dem i munnen med skeden när man lastar in gröt...

Nu sover de små elvisparna och jag laddar för nästa omgång.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?