Ont

Förutom besöket av min fantastiske far så har de senaste dygnen
varit helvetiska. Mina fogar värker så att jag varken får sova eller vila.
Som vi redan konstaterat så svarar min kropp med att kräkas.
Har jag ont en längre stund så vill min kropp tömma hela systemet.
Jag orkar liksom inte ha ont om jag inte får tillföra energi och
behålla den. Jag orkar i princip ingenting. Stackars Rolf får nöja sig
med korta kissrundor på gården. Nu har jag fått en tablett som jag ska ta
ikväll för att få vara smärtfri en stund och sova. Hoppas den fungerar.


moster

Stackars, stackars dig! Jag överdriver inte när jag säger att jag tänker på dig inte bara varje dag, utan flera gånger varje dag. Det är ju fantastiskt att bebbarna mår bra och "snart" kommer, men varför ska du behöva må som du gör? Det är bara så orättvist. Kram på dig (vi sticker till Kanarieöarna på måndag...)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?