Chilicheese

Efter en snörvlande, hostande och allmänt små-äcklig helg börjar jag känna mig starkare. Solen skiner, huset är städat och min kropp orkar inte hosta OCH kräkas vilket innebär att jag fått behålla en del mat. Just nu kan man fråga mig vad jag är sugen på, när som helst på dygnet och få samma svar:

CHILICHEESE!!!!

Jag är konstant sugen på dessa underskattade delikatesser. Chili och ost som tillsammans bildar friterade små underverk. Som grädde på moset (eller transfetter i ådrorna) kan man doppa dem i smältost! Joo, det är säkert! APgott!! Eftersom jag ännu inte ökat något i vikt sedan jag blev gravid så ser jag ingen anledning att missunna mig själv det enda jag längtar efter.

Faan vad sugen jag blev nu! Tur att jag inget körkort har, annars skulle jag väl äta ihjäl mig.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?