Siffror

Föregående vecka i siffror:

3, Antal gånger jag jag nästan mördat min hund med röven.
(Dvs nästan satt mig på honom. Djuret ska vara PRECIS där jag är.)

25, antal gånger jag påtalat, för min omgivning, hur rädd jag var
för att de blå skulle vinna valet och SD skulle hamna i riksdagen.
(Å se hur det gick! Åt skogen!)

10, antalet pussar jag planterat i makens nacke.

7, Plommon plockade vi från vårt plommonträd i helgen.

2, är antalet pajer jag bakat på våra höstäpplen.

40, är gångerna jag rutit åt djuret för diverse förseelser.
(Som att slicka på de nyplockade äpplena eller smita ut från kontoret på jobbet.)

23, gånger har maken fått höra att han är älskad.


10, avsnitt av "The good Wife" såg jag under lördagskvällen.

1, avsnitt av "True Blood" såg vi också.
(De producerar dem inte tillräckligt fort!!)

1,5 dosor snus knövlade jag in under min läpp förra veckan.

42, tekakot bakades och delades ut till familj och vänner.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?