Räddning KAN vara en näskanna...

Jag är en sån´där nässprays beroende människa.
Jag är ofta tät i näsan, får panik, sprayar och blir tät
i näsan tills jag inte vet vad som är hönan och vad som är ägget.
Å jag älskar att spraya - det är ju så underbart att få fria luftvägar
även om jag vet att nässpray är en styggelse. Min favorit är den med
menthol i. Det känns visserligen som att hjärnan ska frätas bort men
då blir näsan glad. För som "nässprays-junkie" är det näsans glädje
man eftersträvar. Nu är jag dock utledd på att vara slav under
Nezeril Menthol och har inhandlat en näskanna!! Provade den nyss
och samma salighet, som jag fick med Nezeril, infann sig. Å ändå
innehåller näskannan bara salt och ljummet vatten.
Jag är frälst!


Cilla

Jag måste bara få välkomna dig till nässköljarnas vänner! Visst är det en fantastisk uppfinning!!?? Man blir som ny, och behöver INTE ha dåligt samvete att man fräter bort sitt luktsinne med avancerad medicin! Tumup för detta!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?