Jag var den enda som log

Dagen har varit ganska tung. Främst för att jag varit trött.
Sömnproblemen börjar ta ut sin rätt. Anyhow... Jag har all
annledning att hinka kaffe och det är ju alltid en ljusglimt.

Efter jobbet träffade jag Alex på "Cup of Love" och inmundigade
en club sandwitch och en cupcake. Att träffa Alex är alltid som att
krypa in i en varm och trygg famn. Jag känner mig lätt till sinnes
i hennes närvaro.
Undrar om läkarna kan skriva ut lite Alex-tid...? Men snart lär det
bli midre av den varan. Hon ska snart klämma ut en liten bebis.

På vägen hem öste regnet ned. Alla gick med mössa och uppdragna luvor.
Jag öppnade jackan och vände ansiktet mot himlen. Lät regnet piska mitt
ansikte och skalp. Jag var den enda som log.
Väl hemma vankas det hemmagjord pizza och marängswiss.

Har man mens så har man!

Kärlek och harmoni!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?