Blomkåls bryderier...

Har lagat mat och bakat hela dagen. Under tiden jag tillredde middagen
så tog jag bilder för att förära er med receptet. Men nu tänker jag:
"Vem faan vill se bilder på en blomkålsgratäng?"
Nu skriver jag ju i.o.f. inte bara för er skull utan oxå för min egen, men ändå...
När jag blir gammal och gaggig vill jag läsa mig bakåt i tiden och minas hur det var.
Kommer jag då att uppskatta receptet på blomkålsgratäng??
Svaret fattas mig, men det kändes med ens rätt oinspirerat att lägga ut bilder på
kokande potatis... Den dan´jag läser mig bakåt i tiden kommer jag att förfäras av
antalet svordommar och könsord?? Knappast. Kommer jag att fundera över mi egen benägenhet
att klanta till det och hamna i brydsamma situationer?? Troligen.
Kommer jag att ångra mitt sekundsnabba beslut att inte lägga ut gryniga bilder på blomkål??
Skulle, liksom, inte tro det.


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

HAHAHA du är kul

Förmodligen har du helt rätt också.



URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?