Attack-tapetsering

Idag har jag "attack-tapetserat"!!
För er som undrar vad det innebär kan jag meddela att det handlar om att:

1/ Ta en tapet med överdjävla svår mönsterpassning.
Jag valde en med massor av blommor och förskjuten
mönsterpassning... Mao överdjävla svårt!!

2/ Se till att du är ensam. Varför förenkla genom att
vara två?!?

3/ Drick massor av kaffe och peta in snus ideligen för
ett extra gott humör.

4/ Glöm att äta dricka och kissa.                                 

5/ Svär, förbanna och utstöt gälla, panikslagna tjut lite
då och då.

6/ Förbered dig dåligt.                                                   

7/ Spill tapetklister över hela dig, hunden och resten av
rummet så att det ser ut som att du spelat in en porrfilm.
Jag valde att spilla i hela håret, ansiktet, ja till och med
i ögonvrårna.

8/ Skada dig själv lite lagom. Mina skador innebar att jag
både skar och klipte mig i samma finger upprepade gånger.

9/ Välj att tapetsera en vägg med massor av fönster, kontakter
(som du givetvis inte skruvar bort) och utanpåliggande rör.

10/ Välj att tapetsera en vägg som är allt annat än rak. 

11/ Men välj framförallt en vansinnigt dyr tapet så det svider
rejält när du gör fel.     

12/ Efter timmar av umbäranden och plågade skrik klappar
man sig själv på axeln för ett väl utfört arbete.









Rummet som förärats med denna underbara tapet är köket!!
Gonatt på er!




Jenny Andersson,Skellefteå

Trots allt slit så var det en väldigt vacker tapet du valt julia.Vilket mysigt kök



URL:


Helene

har läst här ett tag, men aldrig kommenterat. men nu iom din väldigt väldigt fina tapet måste jag. fy för bövelen va fin den e! nu är jag ännu mer avis..är avis på att du bor i hus, har trädgård, är bakkunnig, har hund och att du skriver kalasbra oxå!!



URL: http://ninniz.blogg.se/


Sofie

Åhhh så fantstiskt fint det blev! Som jag har väntat på just detta blogginlägg! Boas sa igår att han sett tapeten och jag var riktigt sugen på att åka och kolla jag med. Ser fram emot att se det live snart! Kram kram



URL:


Matilda

Fantastiskt! Gud vad kul det ska bli att se IRL. Förresten, vill du att jag ska komma och ta lite efter-foton på köket? Det är väl snart dags med ett före- vs efterinlägg? :) KRAM



URL: http://matildarodin.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?