More for meeeeee!

Idag är det lite segt. Vi somnade glada i hatten strax efter 04.00.
Maken klev upp vid 12-tiden och stekte ägg och bacon. Till min, oförställda,
lycka mådde han så pass dåligt att jag fick äta upp hans bacon! Maken
muttrade och tyckte att jag kude ha lite medkänsla och sluta smacka belåtet
men min belåtenhet gick inte att dölja. Jag festade rätt hårt för första gången det
senaste året. Var sådär glad och sprallig som man bara är efter ett par rejäla jägershots.
Men jag blir nästan aldrig bakis numera. Har liksom en liten klocka i bakhuvudet
som börjar plinga när jag närmar mig den kritiska pukten. Idag är jag seg för att
jag var uppe halva natten men mår i övrigt prima. Maken däremot verkar
ha "ont i håret" och är inte alls sugen på den halva byttan Ben&Jerrys jag plockat
fram ur frysen... more for meeeeee!!!

Fikat, på gårdagens 40-års baluns, blev succé! Flera anmälde intresse för att
beställa biskvier, cupcakes och chokladsnitt. Jätteglad blev jag! Ju mer jag närmar
mig en ny behandling, ju mer behöver jag något att sysselsätta tankarna med.

Ny ska jag myse ner mig i soffan med en gnällig make och pigg hund!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?