Frikostiga med hopp

Tänk er att ni går runt och deppar och gruvar er för kvällens spruta,
besvikelser och andra otäckheter... Åsså får ni äääntligen igång datorn
och loggar in på bloggen. Tänk er glädjen i att få läsa flera uppmuntrande
kommentarer som får er att känna er lyckligt lottade. Vänner från när och
fjärran som är frikostiga med hopp när ert eget är slut.
Så fick jag känna precis nyss och just ikväll känns framtiden lite lättare att ta sig an.

En annan ljusglimt var min och makens mini-date... på Ica Maxi :)
Vi åkte upp för att handla inför helgen och strosade fram i hyllorna. Maken övertalade mig att unna mig en tidning med nya recept inspiration (recepten följer jag ändå aldrig, är helt hopplös) och vi avslutade kvällen med att köpa med oss hamburgare hem. Sämre dater har jag gått på!
(På riktigt! Jag haaar gått på sämre dater, MYCKET sämre!)

Inspiration!


Nu ska jag surfa runt lite bland era bloggar!
Sov gott!


Jenny Andersson,

Det lät som en bra date.

Har det hunnit komma ut en ny tidning baka? Den måste jag ha.

Trodde den skulle komma ut i november.

Hoppas det går bra med sprutorna också,lycka till julia.j



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?