Förbannelse!

Förbannelse! Jag var så nöjd med mitt första matintag kl 16.00. Tomatsoppa med kikärtor och knäckesmörgås. Men istället för näringsintag slängde jag på luren i makens öra och skickade upp
allting. Nu är frågan. Vågar jag prova äta igen?? Jag är ganska trött och vet inte om jag orkar kräkas mer idag... Samtidigt måste jag ju äta för att orka...


Jenny Andersson,

Stackare ,det låter inte alls nå kul med alla kräkningar.

Hoppas du får börja må bättre snart julia.

Kram.



URL:


Alex

De tre första månaderna är det bara att härda ut, sa en klok vän till mej angående att ha barn. Jag kan bara skicka samma ord vidare till dej. Kämpa på, ät det du kan få i dig om det så är bara dill- och gräslökschips eller vad du nu kan komma på, och se till att skaffa både Postafen och ingefärakapslar om du inte redan har det. Och koka vatten med ingefära och drick det. För mej hjälpte det en del i alla fall. Inte för att du har bett om klokskap och goda råd, men du kommer att få så mycket av den sorten ändå ;)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?