Äppeltjat

Lagom till jag ska ge upp alkohol, och få insidan stucken med en lååååång nål, så har jag hittat sommarens favorit! En ekologisk cider som smakar äpple! Inte syntetiskt sötningsmedel, inte parfymiga äppelaromer utan ÄPPLE! Den är inte sådär sötsliskig som cider kan vara utan lite torr och lagom söt... har jag nämnt att den smakar äpple?? Den gör det... faktiskt... äpple!...och bara 4,5volym% alkohol! Man kan alltså dricka många av dessa utan att bli helt oregerlig. I vanliga fall är jag en öl-tjej, vin-tjej eller whisky-tjej... aldrig cider-tjej. Men denna, guds gåva till mig, fick mig på fall.


Jag gillar äpplen



Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Tack för dina rara ord om mig. Jag suger åt mig å mår gott ;-)



Du den där cidern ska jag införskaffa.

Den där långa nålen ger mig rysningar.



God helg!



URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?