What´s up her ass??

För er som ställt er den frågan den senaste veckan kan jag meddela att det är den omtalade långtradaren som parkerat där, full med förkylningsvirus!!
Tydligen har min kropp försökt bromsa detta ett tag nu...

Ska kura i soffan och pilla med mina origami skapelser som mormor ska sälja på byagården.
Lägger in en bild på en tidigare skapelse tills jag är klar med påsk-versionen...





nina

Ehhhh JAHA!!! Nu sitter jag här med hakan nere i knät igen. HAR DU GJORT DEN DÄR? Det är ju fantastiskt. Det är typ det finaste jag sett. Du din lilla estet. Är du en sån där typ man blir avis på som bara lyckas göra allt du rör vid vackert. Jag tror minsann det.

Va DUKTIG du är.



/impad



URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/


AliasLillaMy

Tack snälla rara, nu rodnar jag minsann :)

... när kvinnan som typ har världens vackraste hem tycker att något ät fint kan man leva på det i veckor!! Kram!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?