Roffes helg

Eftersom helgen, för mig och maken, inneburit mycket sorg och frustration ger jag er nu Helgens rubriker ur Roffes perspektiv:

*Fredag kl 05.00 - kissning och frukost

*Fredag kl 15.00 - Tupplur på rygg,      
ogenerat bresande med benen medans
mattes vän Alex stryker mig i       
jumskarna

*Lördag 10.20 - åktur till ICA Maxi, jag
ylar konstant och rusar runt i bilen 

* Lördag 16.40 - Matte trampar mig på
tassen... jag tjuter som en sårad och
blänger på matte, hon kunde ju ha
dödat mig!!!

*Söndag 04.30 - Kissning och frukost

* Söndag 12.05 - Resan till husses    
föräldrar påbörjas och jag bestämmer
mig för att yla hela vägen (45min)

* Söndag 13.35 - Katten hos husses
föräldrar fräser ohövligt åt mig. Jag
tror han vill se mig och matte döda.

* Söndag kl 15.15 - Katten fortsätter
fräsa diaboliskt.

* Söndag 19.10 - Resan hem påbörjas
och jag laddar beslutar mig för att
yla konstant hela vägen hem.

Efter denna utmattande helg förstår ni att Roffe tog en lugn dag idag...




Sofie

Åhhh...vilken liten sötis! Han ser helt utmattad ut...



URL: http://sofiesilwer.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?