Ljuvliga maken...

Det har nog inte undgått någon att jag varit deprimerad en längre tid. Det har sina specifika orsaker...
Ingen som följt bloggen har heller missat att jag var sällsynt låg förra veckan.

I Fredags vaknade jag och kände mig som om en långtradare parkerat på min kropp under natten.
Lördagen förflöt i köket och Söndagen (och brunchen) gick av bara farten.
I morse, när jag och Rolf skulle bege oss till jobbet, hade den förbannade långtradaren kört över mig igen. Att annordna brunchen var kanske lite optimistiskt...
...men jag ville sköta om min Samuel som var födelsedagsbarn!!... och när det är tomt i börsen vill man fira med lite extra lyx här hemma.

Hur som helst har mitt tillstånd inte undgått maken!!
Han hämtade mig på jobbet, släppte av mig på stan där jag inhandlade 2 tunikor (för den blygsamma summan av 49kr/st) och skjutsade hem mig. Sedan åkte han och handlade och kom inte bara hem med middagen utan också en bytta Ben&Jerrys!!
Han tryckte bestämt ner mig i soffan och började laga mat.

Jag älskar min Samuel!

Kärlek och harmoni!



Nina

Åhnej, deppighet duger....

Härligt med en bra karl. Grattis! De växer ju inte på träd direkt.

Hoppas den där långtradaren kör någon annanstans nu.

(Cyber)kram



URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?