Ledsen

Vid inte mindre än tre tillfällen idag har män gjort mig ledsen och arg!

1/ Ringde en kollega i Södra sverige för att få hjälp och han svarar:
"Men lilla gumman, det måste du be någon annan om"

Ingen annan än min man,
mina föräldrar
och väl valda vänner kallar mig lilla gumman
och kommer undan med hälsan.
Men en för mig okänd man överumplade
 mig och lyckades få mig att känna mig dum!
Djävla dåre till karl-helvete!!!

                2/ Okänd man skickade för tredje gången en sexistisk, snuskig                     
                     historia till min jobbtelefon!                             

Det kan bero på att jag tagit över
denna telefon från en kollega som
känner denna dåre men med tanke
på att jag skickat flera SMS där jag
undanbett mig hans historier så tror
jag inte det. As!!

3/ Man som kör ut varor till jobbet tycker att det är ok att kittla
en kvinna han inte känner! (Mig)

Vad faan hände, liksom! Sedan när
är det OK att ta på någon okänd
människa? Även om det är för att
"kittla någon". Jag är ledsen och
TRÖTT!!!



Nina

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ känner med dej



URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?