Jag, en Lull-Lullare!!

Maken påpekade förnöjsamt att bloggen blivit så som jag svurit att den inte skulle bli!!
Jag har fullkomligt öst dynga på alla de bloggar som tar kort på frukostfrallan och skriver "Frukosten avklarad, nu sticker jag till skolan... fniss!"

Min blogg skulle inte handla om shopping,
vardagliga händelser eller detaljerade uppräkningar av
ingredienserna i lunch-salladen!!
Bloggen skulle vara min klagomur,
utan bilder, Lull-Lull eller rosa fluff!!

Nu finns det t.o.m en kategori vid namn
"Lull-Lull och Rosa Fluff" och jag öser foton,
av dålig kvalité och bristande relevans, över
er!! ...och vad kan ni göra åt det?
Ingenting (fnissar)! Jag omfamnar bloggens
resa från våldsamt cynisk, till våldsamt
cynisk med inslag av rosa fluff!!

Kärlek och harmoni!


nina

Tycker du verkar ha en himla skön blandning på din blogg. Gillar blandningen å inte bara massa smarta åsikter, då kan det bli lite torrt även om åsikterna är bra.



URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?