Följande impulser undertryckte jag idag....

* Gå in till min vilt ylande valp, som hade
separationsångest när han blev lämnad
på kontoret
, och säga: "Ahmumumu,
mojjimojji...!...är du sötast i världen, jaa
det är du...tötaste vovven i hela världen!"

* Plantera min lilla fot i arslet på oförskämd
kund och fullfölja med en utskällning om
artighetens ädla konst och helvetets åttonde
cirkel där oförskämda människor tvingas äta
haggis och tugga folie!!!

* Bränna sista femhundringen på lavendel
ljus, lavendel tvål, lavendel creme och
doftpåsar med lavendel. Har jag nämnt att
jag är galen i lavendel för tillfället?

* Prejja galna pensionärer, som borde lämnat
från sig körkortet under faraonernas tid, samt
släpa ut dem ur deras bil och misshandla dem
med körkortsboken!!

* Ge maken fingret då han försmädligt frågade
om jag mätat soffan som jag höll på att beställa
överdrag till!! Det hade jag inte....
Men jag svarade ändå lite näbbigt: "Det vet
du så lite om!" och smög iväg för att hämta
tumstocken...

* Totalt nördförklara maken och hans kusin
när de satt och lekte med sina magic-kort som
de grävt fram. Jag mobbade dem visserligen,
men lite diskret - jag lämnar nöjet att outa dem
som nördar till en annan dag...

Kärlek och harmoni!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?