Bra slut på en pissig vecka!

Efter en vecka då jag gormat på (mer än vanligt) kom jag hem från jobbet efter ännu en dust med "vampyrerna"! (Vampyrer=människor som suger livskraft!) Jag har tidigare gormat om dessa varelser och hänvisar till tidigare inlägg för att inte bli så tröttsam.

Under dagen har jag i förtvivlan surfat in på min favorit blogg
http://ninaruthstrom.blogg.se/
för att låta mig muntras upp av hennes vackra bilder och sällsynt vettiga åsikter! Jag blev så glad att jag kände mig manad att kommentera - något jag sällan gör. Tror det finns en poäng med att tala om för människor när de gör mig glad. Med lite tur kanske hon oxå blir glad och då har vi ringar på vattnet!

Jag är ju en riktig blogg-grönis, har ingen koll alls på hur man gör. Ringde t.o.m
Matilda-geniet för att lära mig länka från inlägg. Jag har precis lärt mig lägga in bilder frå mobilen och har ingen aning om hur man gör snygga inlägg. Jag knappar liksom lite planlöst på tangenterna och hoppas att någon ids läsa mitt gorm.

Glädjeämne nr 2 kom alltså lite oväntat då ovan nämnda bloggare kommenterade på min lilla blogg.

SÅ HIMLA GLAD BLEV JAG!

Inte bara för att jag beundrar Ninas blogg för dess bredd, snygga bilder och vettiga åsikter utan oxå för att jag lyckats med att göra någon annan glad. Fredagen kan inte avslutas bättre!!

Jag blev oxå peppad att försöka lära mig länka till andra så att ni (blygsamma skara) som läser min blogg kan njuta av mina favoriter!! Tack snälla Nina - du gjorde min dag!!

Kärlek och harmoni!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?