Jag älskar mitt hus

Vi har sovit första natten i vårt eget hem.
Vårt hem.
Vårt nya hem är ett enda stort kaos och
alldeles ljuvligt. Jag går runt lite förvirrad
och vet inte riktigt vart jag ska börja. Jag älskar
att organisera, ställa in i skåp och hänga in i
garderober. Eller garderob och garderob, vi har
en "walk in closet" med spegeldörrar!!
I veckan har jag jobbat från 6,7 på morgonen till
sena kvällen. Jag har målat, spacklat, slipat och
grävt i trädgården. Både för att det varit viktigt
att få ordning innan flytten men oxå för att jag är
rädd för att stanna av. Jag är rädd för att sätta igång
sorgearbetet när det finns så mkt att göra. Jag sover
fortfarande dåligt och äter lite för lite men det är oxå
de enda tecknen på att allt inte är helt okej. Men detta
hindrar mig inte från att njuta av vårt underbara hus
och trädgård som för mina tankar till edens lustgård,
minus nakna människor och ormar (tack & lov).

Bilder kommer så småningom, som tur är har söta
Matilda tagit förebilder så att ni får se vad vi åstadkommit
den senaste veckan!!

Nu ska jag baka en rabarberpaj till vännerna som ska kika
förbi. Vi har groteska mängder rabarber. Två stora skogar
av denna underbara växt!!

Kärlek och harmoni!!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?