Ibland är jag en lite bättre dålig människa

Dagens lista handlar om att försöka vara en bättre "dålig" människa.
Ett koncept jag förfinat och använder som ursäkt i de mest bisarra situationer.

Bra ursäkter för mina dåliga sidor:

# Sista arbetsveckan, jag gör inte många knop....
...men jag är iallafall där!

# Orkar inte laga mat - tråkigt, det blir mest ugnspankaka...
...men jag äter iallafall inte skräpmat!

# Ids inte klä mig snyggt - för jobbigt....
...men jag har iallafall något på mig!

# Är ofta osocial, ledsen å tråkig...
...men jag bloggar iallafall flitigt!

# Jag bakar för mkt onyttiga kakor...
...men jag skippar iallafall godiset!

# Har inte badat en enda gång denna varma sommar...
...men jag duschar iallafall!

# Jag gormar för mkt på min man...
...men jag pussar mycket på han iallafall!

# Jag borde inte snusa...
...men jag snusar ju iallafall bara en dosa i veckan!
Äh, sanningen är att jag inte tänker försöka sluta
medan jag har så här mkt ångest och sorger. Återkommer
när den ursäkten slutar vara verksam!

Kärlek och harmoni!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?