Balans, en svår balansgång...

Jag är nte en speciellt balanserad person.
Som jag skrivit förut så är jag rätt bra på mina egna känslor.
Att bära min ångest och sorg men också att veta när det är dags att ta hjälp.

När det kommer till engagemang, projekt och ideer är det dock en helt annan femma.
Som nu, när jag kommit på glädjen med att baka just macarons. Då bakar jag macarons utav bara helvete! När jag tränar så tränar jag massor men när jag inte är inne i en sån period så får promenade stå för all typ av motion. När jag kom på No Poo-grejen så gav jag raskt bort alla dyra krämer, bodybutters, schampon och duschkrämer - bara oljor från den stunden och frammåt.

Jag kan inte vara lagom eller "vuxen". Jag måste få kasta mig huvudstupa in i det som talar till mig just då. Annars blir inget gjort. Jag har provat lagom-vägen och finner mig själv stå å stampa på samma platts. Jag brukar pussa på min make och säga att "det är därför du älskar mig", när han påpekar att jag borde ta den mer lagoma vägen.

Jag har frysen full av macarons i olika smaker och färger, ändå tänker jag baka ikväll igen!!
Jag söker det perfekta receptet på mina små vänner :)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?