Vovve = vägen tillbaka...


Slöar i soffan... allt är som vanligt...
...förutom att det bankar ett litet hjärta mot min arm!

Just det! Vrål-babianen har skaffat vovve!
En liten ljuvlig vov-bebis som sussar gott i mitt knä.
Välgörande för deppig kropp och själ - totalt fokus på detta lilla liv.
Ok, det är inte min bebis. Men icke desto mindre ett litet liv som behöver uppmärksamhet.

Å´sicken vovve sen´!
Lugn (utom när han busar)
Snäll (utom när han är olydig)
Glad (utom när han är morgontrött)
Sprallig (utom när han sover)
Kärleksfull (utom när han juckar sönder sin säng)
Äter bra (utom när han ätit för mkt damm-tussar)
Dricker bra (utom när han druckit sig otörstig i duschen)
Kissar ute (utom när han kissar i mattes tofflor)
Bajsar ute (utom när han bajsar inne)
Kommer när jag ropar (utom när han mumsar snö-klump)
God mun-hygien (utom när han slickar sig själv i röven)
God övrig hygien (utom när han rullar sig i allsköns äckligheter)
Älskar att bada (om han slipper bli blöt)

Skämt å sido så är han en "Fucking great dog"!
Han är lydig, duktig och mysig!!

Ska försöka få tummen ur och lägga upp lite bilder!!

Och ni som nu tänker: "Bläää,Buuu,tråkigt. Ska lilla my bli en sån´bloggare..?
Som lägger upp bilder på sitt husdjur istället för att vara uppfriskande näbbig"

Lugn bara lugn!! Hoppa nu bara över bilderna - skrolla fort förbi med handen för ögonen så ska ni se att jag är tillbaka - Näbbigare än någonsin!!!


Kärlek och harmoni!!Här är PowderPuffen!


Surhund!!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?