On the bright side...

...för att återkoppla till förra inlägget så kom ljuvliga maken hem med den ljusa sidan av denna fredag. Goda vänner, pizza och (inte att förglömma) mina efterlängtade Lush-produkter!!

När jag nu är mitt uppe i No Poo-projektet, av storlek mastodont, så är det kul att unna sig ett lite lyxigare (givetvis silikonfritt) balsam. I den groteskt efterlängtade påsen låg också en deo som givetvis inte innehåller aluminiumklorid men luktar desto mer kokos samt en deo i fast form.

OBS!!
Jag vill för protokollet uppge
att min eminenta saltsten fungerar
ytterst tillfredställande!! Den är helt
sagolik! Den kommer att bli vardags
deodoranten och Lush-godbitarna
sparar jag till dagar då lyx fodras.
Ingen svettlukt whatsoever med
Thailändsk saltsten!!

Kärlek och harmoni!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?