Make up + Oil Cleansing Method = sant!

Om ni som jag är o-charmigt ytliga, fåfänga eller bara gillar make up??

Tror ni att en helt naturlig hudvård kräver att ni ger upp den delen av ert liv??

Jag insåg iallafall ganska snabbt att om jag ska klara av att min hud detoxar och beter sig otrevligt den första tiden måååste jag få lägga på make up!!

Tipset till er som är lika o-charmiga som jag är att titta närmare på mineral-make up!!
Jag har använt det i ca 7år (sedan jag jobbade på hudvårdssalong) och är supernöjd!!
Många mineral make up-märken är helt rena från skadliga ämnen som sliter på huden och täpper till.

Du kan till och med sova i den!

Min favorit är ID-make up men det märket är inte snällt mot plånboken...
Dock kan jag glatt meddela att det nu finns en uppsjö trevliga märken som inte
kostar skjortan och som...

...dramatisk konstpaus...

...Skickar dig gratis prover!!

Du kan alltså beställa olika nyanser, testa dig fram till din nyans i lugn och ro och sedan beställa det du behöver. Det ska tilläggas att de flesta tar ut en frakt när du beställer dina prover men ändå!!!
Det finns oxå flera som bara tar ynka 10kr per prov (och vad jag hört räcker dessa prover ett tag) vilket ju inte är direkt rån.

Jag har beställt lite prover och ämnar ge er min åsikt så snart jag provat!!

Kärlek och harmoni!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?