Följande impulser undertryckte jag idag...

Plocka upp jycken och krama ur honom "poopet" (bajset)! Jag svär, hundeländet håller sig när vi är ute och bajsar jävlar omgående då vi kommer in. Visst, det är kallt men för tusan!!!

Skälla ut "katt-tanten" vars katter springer i trapphuset!!
Stora ox-katt-as, fetton som springer kring ens fötter, in i lägenheter om man glömmer dörren öppen och ser allmänt misstänkta ut. Idag var det dessutom flera som trodde att de var mina och tyckte jag skulle ha bättre koll!!

Vräka i mig inte mindre än 3 semlor!! Bara för att det är fettisdag, jag är trött och tycker synd om mig själv, jag har namnsdag och det är as-kallt ute!! Sammantaget borde väl dessa faktorer ursäkta hetsätning!!

Klösa oförskämda människor med mina nya Edward Scissorhands- naglar medan jag fräser som en satanisk katt! Orsaken skulle vara både att de var oförskämda och för att jag längtar efter att testa dessa as-häftiga naglar som gulliga Sofie försett mig med. (Bilder finns i tidigare inlägg.)

Skriva ännu ett irriterade gulligt inlägg om lille Rolf... Jag fattar om ni ledsnar!!

Kasta min grillkorv, m. räksallad och rostad lök, på ovan nämnda Rolf, när han för hudrasjuttioelfte gången försökte ta en tugga!!! Han blev dock utan och fick hålla tillgodo med torrfoder.

Kärlek och harmoni!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?