Välvattnad

Jag har permiss, är utsläppt, fri för tillfället.
Fredag och Lördag har jag legat med dropp.
Naturligtvis väntade jag för länge med att åka
in. Väl inne var jag så uttorkad att det tog en
evighet att hitta ett kärl att sätta nålen i.

Jag försöker vänja mig vid tanken på att jag
kanske kommer måsta åka in då och då, för att
"vattnas upp". Det är tydligen inte helt ovanligt
för blivande tvillingmammor. Dessutom blev
jag heltidssjukskriven i två veckor till att börja med.

De senaste veckorna har jag ju jobbat en del och
inte tänkt så mkt på det men nu undrar jag hur
det gick till??! Jag känner mig som en urvriden
trasa och blir anfådd av att gå upp till övervåningen.

Men det har blivit lite bättre... typ...
Mellan 08.00 och 15.00 kräks jag våldsamt,
ofta i långa serier. Men efter 15.00 verkar jag
få behålla en del. Men bara vissa saker.
Just nu tankar jag vätska som jag misstänker kan
behövas under morgondagens episoder.

Sedan blir det sovning på hög nivå!!


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Skönt att vara hemma igen.

Skål på dej då ;-)



URL: http://ninaruthstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?