Önskan om en trumpet

Jag önskar att jag hade en trumpet.
Just precis i detta nu skulle jag vilja ha den.
Då skulle jag klättra upp på taket och trumpeta ut den fantastiska nyheten.
Jag skulle skrämma slag på barn, fåglar och pensionärer med min glädje-trumpet!
Ingen skulle kunna missa att Julia i det gula huset är så hjärtans glad.

Vi var ju som bekant på ultraljud igår.
Vi såg det lilla hjärtat picka på skärmen och tittade på varandra och sa förundrade saker.
Helt plötsligt tittar barnmorskan till på skärmen och vi blir oroliga, vad kan vara fel?

Men så ser vi ett till litet hjärta picka, en liten bit från det andra!!
Vi ska ha tvillingar!!

Nu ändras reglerna och nya upprättas. Plötsligt är mina många kräkningar inte konstiga.
Att magen putar ordentligt redan i vecka åtta är inte heller konstigt eller groteskt.
Det är två små krusbärs-stora bebisar i min mage med var sitt litet pickande hjärta.

Låt dom stanna! Låt dom växa utan komplikationer och låt dom stanna!


Jenny Andersson,

Vad spännande för er. Ett barn måste vara nog spännande,men dessutom två.

Så roligt. Och tur ni var på ultraljud redan.

Önskar er all lycka till.



URL:


helene

grattis som in i bomben! fasiken va kul! läste och blev helt varm i kroppen.

vet inte om du läste min förra kommentar, men maila mig din adress så skickar ja kläder efter jul! stor kram



URL: http://ninniz.blogg.se/


NINAAAAAAAAAAAAAAAA

GGGAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAA Jag är helt chockad. Å jätteglad. TVILLINGAR!!!! Så coolt. Fantastiskt. Underbart. Läckert. Jag är så glad för er skull. JAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

GRATTIS från botten av mitt hjärta!



URL: http://ninaruthstrom.se


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

En sakt till.

Har du sett att alla kör den här bloggfesten nu med 30 dagars inlägg enligt en lista.

Jag tänkte köra den sen 1/1 som en start på nya året. Vill du hänga på då. så kör vi tillsammans? Kanske vill ännu fler hänga på!? Jag tänkte annonsera ut det på min blogg sen.

Men så märker jag att så många kör den nu å då ville jag fråga dej innan du börjar.



URL: http://ninaruthstrom.se


Sofie

Boas berättade det på en gång när jag kom hem igår. Och från att jag ha känt lycka och glädje i ett par veckor så känner jag plötsligt dubbel lycka och dubbel glädje! Hela kvällen igår gick jag faktiskt runt med ett leende och mummlade "tvillingar" för mig själv... Hur konstigt är det inte, Julia?? Jag kan inte riktigt tro att det är sant än... Men galet roligt är det! Vill att de två små ska pluppa ut NU genast! Hälsa så gott till Samuel! Hoppas vi ses snart! Kram kram Trall la la laaa... ler idag med :-)



URL: http://sofiesilwer.blogg.se/


sofia

Åh, vad underbart!! Grattis!! Jag följer dig på bloggen varje dag och läser om kampen att bilda familj. Önskar er så stort lycka till!! Jag väntar också barn, vi är i samma vecka :)



Hälsningar Sofia.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?